Vanuit mijn overtuiging dat alle kleine beetjes helpen heb ik deze webshop opgericht. De gedachte achter Biolochique is duurzaam en Ecologisch. Wat begon met Biologische en Ecologische-producten te verkopen die met name plastic vervingen is de webshop inmiddels gegroeid naar een breed assortiment waarbij je als je een duurzame lifestyle nastreeft vele mogelijkheden biedt.
Mijn streven is om een breed assortiment aan te bieden voor een aantrekkelijke prijs, en bijdraagt aan een betere milieu, klimaat maar ook beter voor mens en dier. Maar ook een goede service aanbied en streeft naar tevreden klanten om zo samen een steentje bij te dragen aan een beter omgeveing voor mens, dier en milieu.
Garantie
ik geef om onze producten en doen logischerwijze mij best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht ben ik aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met mij. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met mij opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar
info@biolochique.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
heb je tips of andere suggestie laat het mij gerust weten.